Jonatan Molina
Articles
Ferrández-Mas, J., Moreno-Amador, B., Marzo, J. C., Falcó, R., Molina-Torres, J., Cervin, M., & Piqueras, J. A. (2023). Relationship between Cognitive Strategies of Emotion Regulation and Dimensions of Obsessive–Compulsive Symptomatology in Adolescents. Children, 10(5), 803. http://dx.doi.org/10.3390/children10050803
Molina, J., Servera, M. & Orgilés, M. (2022). El TDAH en la etapa preescolar: Una revisión narrativa. Revista de Psicología Clínica con Niños y Adolescentes, 9(3), 1-9. https://doi.org/10.21134/rpcna.2022.09.3.5
Molina, J., Servera, M., & Orgilés, M. (2021). Usefulness of the Spanish version of the ADHD-IV Rating Scale in preschool children. Revista de Neurología, 72(7), 231-238. https://doi.org/10.33588/rn.7207.2020519
Molina, J., Servera, M., & Burns, G. L. (2019). Structure of ADHD/ODD symptoms in Spanish preschool children: Dangers of confirmatory factor analysis for evaluation of rating scales. Assessment, 27(8), 1748-1757. https://doi.org/10.1177/1073191119839140
Molina, J., & González, A. E. M. (2015). Eficacia de una intervención computerizada para mejorar la atención en un niño con TDAH. Revista de Psicología Clínica con niños y adolescentes, 2(2), 157-162.